Brand in sauna van woning Gorssel

Brand in sauna van woning Gorssel

Geplaatst op 28 maart 2011 15:01 uur | Laatst bijgewerkt op 28 maart 2011 15:01

GORSSEL – In een woning aan de Elfuursweg in Gorssel heeft zondag aan het begin van de middag korte tijd brand gewoed. Volgens de brandweer raakte niemand gewond.

De brand werd rond kwart voor één gemeld. De brandweer was snel ter plaatse en kon voorkomen dat de brand, die in de sauna was ontstaan, zich verder uitbreidde. Door de brand liep de woning rook- en waterschade op.

Over de oorzaak en de exacte omvang van de schade is niets bekend.