Kleine brand in woonkamer woning Arnhem

Geplaatst op 15 januari 2012 21:53 uur | Laatst bijgewerkt op 15 januari 2012 21:53

ARNHEM – Na een kleine brand in de woonkamer van een woning aan de Kleine Durk in Arnhem zijn zondagavond twee mensen naar het ziekenhuis gebracht, omdat ze rook hadden ingeademd. Dat meldde een brandweerwoordvoerder.

De brand werd rond tien over half negen gemeld. Volgens de brandweer was het vuur snel onder controle. Drie personen hadden rook ingeademd en moesten door personeel van een ambulance worden gecontroleerd. Twee van hen zijn naar het ziekenhuis in Arnhem gebracht.

Over de oorzaak van de brand en omvang van de schade is nog niets bekend. De woning is na controle op aawezigheid van koolmonoxide weer vrijgegeven.