Woning Exel onbewoonbaar na tv-brand

Geplaatst op 20 januari 2012, om 21:33 uur

EXEL – Een brand ontstaan in de televisie heeft vrijdagavond flinke schade toegebracht aan een woning aan de Exelseweg in Exel (gemeente Lochem). Niemand raakte gewond.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

De brand werd kort kort na 20 uur ontdekt. De bewoners konden de woning ongedeerd verlaten en werden opgevangen bij de buren. De brand woedde in de woonkamer en er was grote rookontwikkeling. De gewaarschuwde brandweer had het vuur snel onder controle. De brand is vermoedelijk ontstaan in de televisie. Twee cavia’s konden net op tijd door de brandweer in veiligheid worden gebruikt.

De woonkamer heeft forse schade opgelopen. De rest van de woning heeft rook- en roetschade. Voor de bewoners, een gezin met drie kinderen, is elders onderdak gezocht. De woning is voorlopig onbewoonbaar verklaard.