Gewonde bij brand op camping in Harderwijk

Geplaatst op 12 februari 2012, om 18:18 uur

HARDERWIJK – Op een camping aan de Korhoenlaan in Harderwijk is zaterdagmiddag een chalet volledig in vlammen op gegaan. Een 67-jarige man liep brandwonden op aan zijn hoofd en handen en moest naar het ziekenhuis.

De brand werd rond 15:50 uur gemeld. De 67-jarige man was op dat moment in de chalet aanwezig. Hij is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. Na behandeling kon de man het ziekenhuis verlaten. De brandweer kon niet voorkomen dat de chalet volledig werd verwoest.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

Voordat de brand ontstond is er een gaslucht geroken in de omgeving van de chalet. De politie is een onderzoek gestart naar de oorzaak van de brand.