Bewoonster naar het ziekenhuis na brand

Geplaatst op 16 mei 2012 21:51 uur | Laatst bijgewerkt op 16 mei 2012 21:51


ZUTPHEN
– De bewoonster van een woning aan de Ida Gerhardtsingel in Zutphen is woensdagavond na een brand in de keuken van haar rijtjeswoning naar het ziekenhuis gebracht, omdat ze rook had ingeademd.

De brand werd kort na acht uur gemeld. De brandweer was snel ter plaatse en had het vuur binnen no-time onder controle. In afwachting van een ambulance werd de bewoonster door buurtbewoners en de politie opgevangen. De vrouw is per ambulance naar het ziekenhuis in Zutphen gebracht voor controle.

Over de oorzaak van de brand en omvang van de schade is nog niets bekend.