Motorfiets in brand in schuur Harfsen - GelreNieuws        

Motorfiets in brand in schuur Harfsen

Geplaatst op 23 december 2012, om 12:25 uur

HARFSEN – In een schuur bij een woning aan de Lochemseweg in Harfsen heeft zondagochtend korte tijd brand gewoed. Niemand raakte gewond.

De brand werd kort na 11 uur ontdekt door de eigenaar. In de schuur stond een motorfiets in brand. De man wilde controleren of de motorfiets het nog deed. Hij had de motor gestart om deze stationair te laten draaien en was vervolgens de woning in gegaan. Kort daarna hoorde de man een luide knal, toen hij ging kijken stond de motorfiets in lichterlaaie.

De brandweer werd gewaarschuwd. De man wist het vuur, nog voor de komst van de brandweer, zelf te doven met brandblussers en een tuinslang. De brandweer restte niets anders dan te controleren of het vuur daadwerkelijk uit was.

De motorfiets werd volledig verwoest. De schuur liep forse schade op.