Bewoner licht gewond bij keukenbrand - GelreNieuws        

Bewoner licht gewond bij keukenbrand

Geplaatst op 9 september 2013, om 21:42 uur

DE STEEG – In een keuken van een woning aan de Ursula van Raesfeltlaan in De Steeg heeft korte tijd brand gewoed. De bewoner raakte licht gewond.

De brand werd omstreeks tien over half zeven gemeld. De Rhedense brandweer was snel ter plaatse en had de brand binnen een paar minuten onder controle. Een grillpan stond in de brand. Ook de afzuiger stond korte tijd in de fik. De bewoner van het huis liep brandwonden op aan zijn hand.

Het huis heeft enige rookschade opgelopen.