Brand in schuur door houtkachel

Geplaatst op 8 maart 2014, om 23:24 uur

ULFT – In een schuur achter een woning aan de Praestingsweg in Ulft heeft zaterdagavond een brand gewoed.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

De alarmcentrale kreeg iets voor half tien de melding binnen van de brand in de schuur. Brandweer was snel ter plaatse, maar kon het vuur lastig bestrijden omdat het in het dak was. De brandweerlieden de dakpannen van het schuurtje eraf moeten halen om het vuur helemaal te kunnen blussen.

De houtkachel in de schuur was mogelijk de oorzaak van de brand. De schuur heeft grote schade opgelopen.