Moeder en baby naar ziekenhuis bij woningbrand Wehl - GelreNieuws.nl

Moeder en baby naar ziekenhuis bij woningbrand Wehl

Geplaatst op 4 juni 2015, om 02:28 uur

foto: Charles MollWEHL- In de nacht van woensdag op donderdag was er brand op de Motketel in Wehl gemeld bij de brandweer.

Er was sprake van een droog gekookte pan die flink wat rook veroorzaakte. De baby, die boven lag te slapen, heeft mogelijk rook binnen gekregen. De moeder en de baby zijn voor controle door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

De brandweer had de brand snel onder controle en heeft de woning geventileerd. De schade aan de woning is beperkt.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com