Vlam in de pan in Arnhemse woning

Geplaatst op 15 juni 2015, om 12:40 uur

foto: Charles MollARNHEM – In een woning aan de Akkerwindestraat in Arnhem heeft maandagochtend een keukenbrand gewoed.

De brand werd 11.15 uur gemeld bij de brandweer. Tijdens het koken in de keuken was de vlam in de pan geslagen. Toen de brandweer ter plaatse kwam bleek de bewoner het vuur al gedoofd te hebben. De brandweer heeft een controle uitgevoerd. Ook zijn de ramen open gezet, zodat de rook uit de woning ging.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

Bij de brand raakte niemand gewond.