Artikel

Brand in woonkamer van hoekwoning Rheden

Geplaatst op 1 oktober 2015 10:37 | Laatst bijgewerkt op 1 oktober 2015 10:38

foto: Roland HeitinkRHEDEN – In een woonkamer van een hoekwoning aan de Koningsland in Rheden heeft donderdagochtend een brand gewoed.

De brand werd rond kwart voor negen gemeld. De plaatselijke brandweer was snel ter plaatse en heeft het vuur geblust. Een schap aan de muur blijkt te zijn gaan branden door het ingebouwde lampje in de plank.

In de woning stond het nodige rook. De brandweer heeft de woning geventileerd. Stichting Salvage zal nu de schade gaan opnemen in het huis.