Artikel

Keukenbrand in woning Rheden

Geplaatst op 23 november 2015 00:08 | Laatst bijgewerkt op 23 november 2015 00:31

foto Martin HeitinkRHEDEN – In een keuken van een tussenwoning van een rijtjesblok aan de Leeuwerikenweg in Rheden heeft zondagavond brand gewoed.

De melding kwam rond 21.40 uur binnen bij de brandweer. Ze waren snel ter plaatse en hebben het vuur geblust. De schade in de woning is groot.

De brand was ontstaan in een pan wat vervolgens is overgeslagen naar het afzuigsysteen. De bewoner lag te slapen op de bank en was wakker geworden. Niet van het brandalarm; daar zat namelijk geen batterij in. Een ambulance kwam ter plaatse en heeft de bewoner meegenomen naar het ziekenhuis voor controle.