Brand in gebouw bij Pro Persona in Wolfheze

Geplaatst op 19 april 2016, om 16:55 uur

foto: Roland HeitinkWOLFHEZE – In een pand bij Pro Persona in Wolfheze heeft dinsdagmiddag korte tijd een brand gewoed. Niemand raakte gewond. Het gebouw was tijdelijk ontruimd.

Rond 15.10 uur werd het vuur ontdekt. Er bleek een wasmachine in de brand te staan. Daarop is het pand van Geestelijke gezondheidszorg ontruimd en de brandweer gebeld.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

Het vuur was snel geblust door de brandweer. De brand is mogelijk ontstaan door kortsluiting, aldus de brandweer. Het pand heeft enige rook- en water schade opgelopen.