Brand na sigaret in prullenbakje in woonzorgcentrum

Geplaatst op 16 juni 2016, om 03:53 uur

foto: Roland HeitinkWAGENINGEN – In woonzorgcentrum De Nudehof aan de Thorbeckestraat in Wageningen heeft in de nacht van woensdag op donderdag een kleine brand gewoed. Niemand raakte gewond.

De bewoner zat televisie te kijken toen de prullenbakje in de brand stond. Hij had even daarvoor zijn sigaret daarin gedaan. Vervolgens was de prullenbakje in brand gevlogen. Hierdoor was er enige rookontwikkeling in het appartement van de man.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

Het vuur is gedoofd en de brandweer heeft het appartement geventileerd. De bewoner is nagekeken in de ambulance vanwege rookinhalatie. Echter hoefde hij niet mee naar het ziekenhuis.