Brand in CV-ruimte bij Catering Buitenpoort in Bemmel

Geplaatst op 10 augustus 2016, om 11:03 uur

foto: Dylan JünemannBEMMEL – Woensdagochtend heeft er een kleine brand gewoed in de CV-ruimte van het bedrijf Catering Buitenpoort aan de Lingewal te Bemmel. De brand werd ontdekt door een medewerker.

Een medewerker ontdekte de brand als eerste. Hij was als eerste in het pand en zag rook in het pand hangen. Toen hij op onderzoek uitging kwam hij boven in de CV ruimte uit. Hier stond de waterboiler te smeulen. Doordat de hele CV ruimte onder rook stond kreeg de medewerker een verstikkend gevoel en sloot direct de deur. Door de schrik is de medewerker van de trap afgegleden en daarbij licht gewond geraakt aan zijn been.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

Hij heeft vervolgens 112 gebeld, hierop is direct de brandweer van Bemmel opgeroepen. De brandweer van Bemmel heeft de smeulende boiler gedoofd en het gehele pand geventileerd. De waterboiler heeft wel gebrand maar is door zuurstof tekort gaan smeulen.

Volgens de medewerker hebben ze erg geluk gehad omdat.

Voor het laatste nieuws uit de regio volg je ons op Facebook