Brand in flatwoning Arnhem, moeder en baby met de schrik vrij

Brand in flatwoning Arnhem, moeder en baby met de schrik vrij

Geplaatst op 2 februari 2017 12:47 uur | Laatst bijgewerkt op 2 februari 2017 12:50

RHF_0202171588ARNHEM – Bij een brand in een flatwoning donderdagochtend op de vierde etage aan het Gildemeestersplein in Arnhem, zijn moeder en baby met de schrik vrijgekomen.

De brand brak omstreeks 11.00 uur uit. Toen de eerste hulpdiensten arriveerden was de moeder met haar kind op de arm al uit de woning, maar erg ontdaan van de situatie. De brand bleek in de keuken te woeden. De afzuigkap was door onbekende oorzaak in brand gevlogen. Een ambulance kwam ter plaatse en heeft de moeder en baby gecontroleerd, waarna de baby een traumabeertje heeft gekregen.

De brandweer wist het vuur te blussen. Wel is de schade zo groot dat moeder en kind aankomende nacht elders moeten slapen. De hulpdiensten geven aan erg blij te zijn dat de twee niks mankeren.

Voor het laatste nieuws uit de regio volg je ons op Facebook