Buren ontdekken vergeten pan op vuur in Beuningen

Geplaatst op 19 maart 2017, om 00:24 uur

foto: Dylen JünemannBEUNINGEN – Op de Burgemeester Geradtslaan in Beuningen is zaterdagavond is een brand uitgebroken in een woning nadat een pannetje op het vuur vergeten was.

De hulpdiensten rukten rond 22:00 uur uit, ook werd een traumahelikopter opgeroepen. Uiteindelijk bleek er niemand gewond te zijn geraakt, wel is de bewoner nagekeken in de ambulance. De buren hadden het pannetje, dat vergeten was door de bewoner, ontdekt op het moment dat zij thuis kwamen.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

De brand was snel onder controle en de brandweer hoefde de woning uiteindelijk alleen maar te ventileren. Ook de traumahelikopter kon snel weer retour. De woning heeft lichte schade opgelopen.