Schade in flatwoning Arnhem Presikhaaf na brand in keuken

Schade in flatwoning Arnhem Presikhaaf na brand in keuken

Geplaatst op 12 april 2017 18:14 uur | Laatst bijgewerkt op 12 april 2017 18:14

foto: Roland HeitinkARNHEM – Een een flatwoning aan de Gildemeestersplein heeft woensdag einde van de middag een brand gewoed. Het appartement heeft schade opgelopen.

De brand was in de flat bij het winkelcentrum. Rond 17.45 uur sloeg de bewoner alarm, nadat de vlam in de pan was geslagen. Vervolgens heeft de brand zich iets uitgebreid in de woning. De brandweer wist uiteindelijk het vuur in korte tijd te blussen.