Wasdroger zorgt voor brand in woning Bemmel

Geplaatst op 7 oktober 2017 03:07 uur | Laatst bijgewerkt op 7 oktober 2017 03:07

BEMMEL – In de nacht van vrijdag op zaterdag is in een droger van een woning aan de Waaldijk in Bemmel brand ontstaan.

Rond 1.55 uur werden hulpdiensten gealarmeerd door de bewoner die wakker werd van de sterke brandlucht. In een wasdroger was door onbekende oorzaak brand ontstaan. De brandweer kwam met spoed ter plaatse en had het vuur snel gedoofd. Door de brand ontstond er een hoop rook in de woning. De brandweer heeft de rook met ventilatoren uit de woning geblazen.

De kleren die in de droger zaten zijn weggebrand. De bewoner van de woning kwam met de schik vrij.