Bewoner gewond bij woningbrand in Beuningen

Geplaatst op 15 februari 2018, om 21:49 uur

BEUNINGEN – Rond 21.00 uur werd de brandweer gealarmeerd voor een woningbrand aan de Haspel in Beuningen.

Ter plaatste bleek dat er kortsluiting was ontstaan in het stopcontact waar de droogtrommel op aangesloten zat. Door de kortsluiting is er een flinke rookontwikkeling ontstaan.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

De bewoner van de woning heeft deze giftige rook ingeademd en is ter controle meegenomen naar het ziekenhuis. Stichting Salvage is ook ter plaatste voor de schade afhandeling

Foto: Mike Hofman