Keukenbrand in woning Lathum, bewoonster naar het ziekenhuis

Geplaatst op 20 maart 2018, om 01:19 uur

LATHUM – In een woning aan de IJsvogel in Lathum heeft maandag eind van de avond een keukenbrand gewond.

De brand werd rond 23.45 uur ontdekt, nadat het brandalarm was afgegaan. Er bleek nog eten op het elektrisch fornuis te staan, terwijl de plaat aanstond. Vervolgens is dat in de brand gevlogen en veel rook ontstaan.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

De brandweer wist het vuur snel te blussen. Wel stond de woning vol rook. De brandweer heeft het huis geventileerd. De bewoonster had rook ingeademd en is mee per ambulance naar het ziekenhuis.

Foto’s: Roland Heitink