Artikel

Bewoners vallen in slaap, keuken vliegt in brand

Geplaatst op 6 augustus 2018 04:42 | Laatst bijgewerkt op 6 augustus 2018 04:52

HUISSEN – In een woning aan de Schelf in Huissen is in de nacht van zondag op maandag een brand uitgebroken in de keuken, nadat de bewoners in slapen waren gevallen toen ze een kroket aan het bakken waren.

Iets voor 3.00 uur werd de brandweer gealarmeerd. Eenmaal ter plaatse bleek er een vlam in de pan te zijn geslagen, waarna deze was overgeslagen naar de afzuigkap. De brandweer wist het vuur snel te doven.

De twee jongen vrouwen -de bewoners van het huis- waren bezig met kroketten in een pan met olie te bakken, waarna ze in slaap waren gevallen. Ze hebben inmiddels hun ouders ingelicht, die op vakantie zijn.

De keuken moet als verloren worden beschouwd. De woning heeft veel rookschade opgelopen.

Voor het laatste nieuws uit de regio volg je ons op Facebook en Instagram

foto’s: Roland Heitink