Artikel

Keukenbrand in flatwoning in Arnhem-Zuid

Geplaatst op 25 mei 2019 22:58 | Laatst bijgewerkt op 25 mei 2019 22:58

ARNHEM – Bij een flatwoning aan de Kortlandplaats in Arnhem heeft zaterdagavond een brand gewoed in de keuken.

De brandweer werd omstreeks 22.15 uur opgeroepen. Ter plaatse bleek een magnetron in de brand te staan. Ze hebben het vuur snel weten te blussen. De woning stond onder de rook en is door de brandweer geventileerd.

De brand was ontstaan omdat er handschoenen in de magnetron lagen. Waarom deze erin lagen is bij de brandweer ook niet bekend. De bewoonster had wat rook ingeademd en is behandeld door het ter plaatse gekomen ambulancepersoneel.

Foto: Roland Heitink