Artikel

BBQ aansteken gaat mis: flinke brand in Westervoort

Geplaatst op 22 juni 2019 19:42 | Laatst bijgewerkt op 23 juni 2019 14:21

WESTERVOORT – Een schuur met overkapping is zaterdagavond achter een woning in Westervoort verwoest door een felle brand. Bij het aansteken van de barbecue ging het mis, waarna er brand ontstond.

De brand werd omstreeks 18.30 uur gemeld aan de Heilweg. Toen de brandweer aankwam was er sprake van een flinke brand met metershoge vlammen. Na enige tijd was het vuur geblust. Wel is er nog maar weinig over van de schuur met overkapping.

De bewoner baalt er flink van. Gelukkig waren de kinderen, die al klaar zaten voor het eten, snel in veiligheid gebracht. Iedereen kwam met de schrik vrij. Hoe het heeft kunnen gebeuren dat de gasfles vlam heeft gevat, is niet bekend.

Download nu onze GelreNieuws app!   Get it on Google Play Get it on Apple Store

foto’s: Roland Heitink