Artikel

Uitslaande brand bij woning in Angeren

Geplaatst op 28 juni 2019 06:01 | Laatst bijgewerkt op 28 juni 2019 07:18

ANGEREN – Op de Magrietstraat in Angeren heeft in de nacht van donderdag op vrijdag een uitslaande brand gewoed. Niemand raakte gewond.

De brand werd even voor 4.30 uur gemeld door buurtbewoners. Omdat het niet bekend was of er iemand in de woning was werd er opgeschaald bij de hulpdiensten. Meerdere ambulances en een traumahelikopter werden opgeroepen.

De brandweer had ter plaatse het vuur snel onder controle. Er bleek niemand meer in de woning aanwezig te zijn. De vier bewoners, waaronder een kind, bleken bij de huisartsenpost te zitten vanwege een brandje eerder in de nacht. Toen was door onbekende oorzaak het dekbed in brand gevlogen en en geblust. Ze waren in de veronderstelling dat het geblust was en zijn toen naar huisartsenpost gegaan.

De woning is voorlopig onbewoonbaar.

foto’s Jeffrey Slendebroek & Dylan J√ľnemann