Inbouwoven van keuken in brand: kinderen krijgen traumabeertje

Geplaatst op 22 augustus 2020, om 20:25 uur

OOSTERBEEK – Op de Hubertshoeve in Oosterbeek heeft zaterdagavond een kleine brand gewoed in een inbouwoven van de keuken van een woning.

De brand werd rond 19.40 uur gemeld. Ter plekke bleek er geen rook aan de buitenzijde te zien. De bewoners waren wel thuis op het moment van uitbreken van de brand en hebben zelf 112 gebeld. De brandweer verklaarde dat door een technisch mankement er een kleine brand met lichte rookontwikkeling was ontstaan in een inbouwoven in een keuken. De brand was alweer gedoofd voordat de brandweer ter plekke was.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

Traumabeertje
Bij de brand raakte niemand gewond. De kinderen die op het adres woonde, hebben een traumabeertje van de brandweer gekregen voor de schrik. Dit deed hun schrik op dat moment snel verhelpen.

De brandweer heeft de inbouwoven naar buiten gezet en er is verder geen andere schade in de woning.

foto’s: Persbureau Heitink