Pasgeboren baby ademt rook in bij keukenbrand in Groesbeek

Geplaatst op 23 augustus 2021 20:56 uur | Laatst bijgewerkt op 23 augustus 2021 20:56

GROESBEEK – Maandagmiddag is de brandweer uitgerukt voor een keukenbrand op de Generaal Gavinstraat in Groesbeek. Een pasgeboren baby ademde rook in.

Even voor 18:00 uur werd de brandweer met spoed gealarmeerd. De bewoners hebben de brand in de keuken zelf kunnen blussen. Helaas kon niet voorkomen worden dat een pasgeboren baby rook inademde.

De brandweer heeft het kindje zuurstof gegeven tot de ambulance ter plaatse was. Of de baby mee moest naar het ziekenhuis is niet duidelijk.

Foto’s: Waldie Rutten / Persbureau Heitink

Voor het laatste nieuws uit de regio volg je ons op Facebook en Instagram