Bakwagen klem onder ingang parkeergarage
ARNHEM – Een bakwagen is donderdagmiddag klem komen te zitten bij de ingang van parkeergarage Centraal aan de Willemstunnel in Arnhem. De bestuurder bleef ongedeerd.
De bestuurder reed zich vast nadat hij de verkeerde route had genomen. In plaats van bovengronds via het Willemsplein kwam het voertuig bij de ingang van de ondergrondse parkeergarage terecht. Door het incident is de parkeergarage vanaf de Willemstunnel tijdelijk afgesloten. Bezoekers kunnen de garage nog wel bereiken via de zijde van Oosterbeek.
De bakwagen liep naar verwachting aanzienlijke schade op. Hoe groot de schade aan de parkeergarage is, wordt nog onderzocht.
U kunt ons voortaan ook volgen via Whatsapp! https://whatsapp.gelrenieuws.nl
Foto’s: Persbureau Heitink

