Fietsster gewond na botsing met auto

BARNEVELD – Een fietsster is maandagochtend gewond geraakt bij een verkeersongeval op de Dr. W. Dreeslaan in Barneveld.

Het ongeval gebeurde kort voor 12:00 uur op de kruising met de Hooilanden. De fietsster wilde de kruising oversteken toen zij werd aangereden door een personenauto. Hulpdiensten kwamen ter plaatse om medische hulp te verlenen.

De fietsster raakte gewond en is na behandeling door ambulancepersoneel overgebracht naar het ziekenhuis. De bestuurster van de auto bleef ongedeerd. De politie heeft verklaringen opgenomen van betrokkenen en getuigen om de toedracht van het ongeval vast te stellen.

Volgens de politie is sprake van een voorrangsfout. De fiets van het slachtoffer is door een buurtbewoner naar haar woning gebracht.

U kunt ons voortaan ook volgen via Whatsapp! https://whatsapp.gelrenieuws.nl

Foto’s: Persbureau Heitink

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com