Persoon gewond nadat auto te water raakt
HERWIJNEN – Op de A15 ter hoogte van Herwijnen is zondagmiddag een personenauto in een sloot beland. Bij het ongeval raakte één persoon gewond.
Rond 16.55 uur kwam de melding van het ongeval binnen. Het voertuig raakte in de richting van Nijmegen, ter hoogte van de Nieuwesteeg, door nog onbekende oorzaak van de weg en belandde in een sloot.
Hulpdiensten kwamen met spoed ter plaatse. Eén persoon is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De oorzaak van het ongeval is niet bekend.
U kunt ons voortaan ook volgen via Whatsapp! https://whatsapp.gelrenieuws.nl
Foto’s: Persbureau Heitink

