Auto uitgebrand in Arnhem, mogelijk brandstichting
ARNHEM – Op het Kleefseplein in Arnhem heeft in de nacht van dinsdag op woensdag een autobrand gewoed. De brand werd rond 03.40 uur ontdekt.
Bij aankomst van de brandweer stond de voorkant van het voertuig volledig in brand. Het vuur kon snel worden geblust, maar de auto liep aanzienlijke schade op en moet als total loss worden beschouwd.
De politie sluit brandstichting niet uit en is een onderzoek gestart naar de oorzaak van de brand. Daarbij wordt ook gekeken naar een mogelijke relatie met een autobrand die in de nacht van maandag op dinsdag plaatsvond op een parkeerplaats om de hoek.
Of er daadwerkelijk een verband bestaat tussen beide incidenten, wordt onderzocht.
U kunt ons voortaan ook volgen via Whatsapp! https://whatsapp.gelrenieuws.nl
Foto’s: Roland Heitink / Persbureau Heitink

