Fietser gewond na aanrijding met afslaande bestelbus

WAGENINGEN – Een fietser is donderdagochtend rond 11.20 uur gewond geraakt bij een verkeersongeval op de kruising van de Generaal Foulkesweg met de Arboretumlaan in Wageningen. De man kwam daar in botsing met een afslaande bestelbus.

De fietser reed over het fietspad toen de aanrijding plaatsvond. Ambulancepersoneel heeft het slachtoffer in de ambulance onderzocht. Vervolgens is de man met onbekend letsel overgebracht naar het ziekenhuis.

Volgens de dienstdoende agenten speelde de laagstaande zon een rol bij het ontstaan van het ongeval. De politie heeft het incident verder afgehandeld.

U kunt ons voortaan ook volgen via Whatsapp! https://whatsapp.gelrenieuws.nl

Foto’s: Persbureau Heitink

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com