Gaslek ontstaan bij plaatsen verkeersbord

BERG EN DAL – De brandweer is vrijdagmiddag rond 15.50 uur uitgerukt naar de Prins Hendriklaan in Berg en Dal vanwege een gaslek. De omgeving is uit voorzorg afgezet.

Het gaslek ontstond nadat een bedrijf dat verkeersborden plaatst voor het NK Wielrennen een paal in de grond had geslagen. Kort daarna hoorde een bewoner een sissend geluid. Bij controle bleek vermoedelijk een gasleiding te zijn geraakt.

De brandweer heeft de omgeving met lint afgezet. Netbeheerder Liander is opgeroepen om het gaslek te verhelpen en de situatie veilig te stellen.

U kunt ons voortaan ook volgen via Whatsapp! https://whatsapp.gelrenieuws.nl

Foto’s: Persbureau Heitink

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com