Brandweer haalt kat van dak woning
BARNEVELD – De brandweer heeft zaterdagavond een kat van het dak van een woning aan de Ceram in Barneveld gehaald. Het dier was via een openstaand raam het dak op gegaan en belandde uiteindelijk in de dakgoot.
Rond 20:45 uur werd de brandweer gealarmeerd. Met behulp van een hoogwerker bereikten brandweerlieden de kat, die zich niet zomaar liet vangen en zich probeerde te verzetten.
Uiteindelijk wist een brandweerman het dier veilig vast te pakken en naar beneden te brengen. De kat kon vervolgens worden herenigd met de baasjes, die beneden stonden te wachten.
U kunt ons voortaan ook volgen via Whatsapp! https://whatsapp.gelrenieuws.nl
Foto’s: Persbureau Heitink

