Veel rook door kortsluiting Didam

Geplaatst op 25 januari 2010 14:12 uur | Laatst bijgewerkt op 25 januari 2010 14:13

brandweerDIDAM – In een woning aan de Tamboerstraat in Didam heeft maandagochtend korte tijd brand gewoed. De hoogbejaarde bewoonster bleef ongedeerd.

De brand werd kort voor half elf bij de brandweer gemeld. De brandweer rukte met groot materieel uit. Bij de brand kwam veel rook vrij. Het vuur was snel onder controle. De geschrokken hoogbejaarde bewoonster werd bij de buren opgevangen.

Vermoedelijk is kortsluiting in de magnetron de oorzaak van de brand.