Buurman blust brandje op balkon

Geplaatst op 17 juni 2010 13:59 uur | Laatst bijgewerkt op 17 juni 2010 14:38


ZUTPHEN
– Op het balkon van een flatwoning aan de Paulus Potterstraat in Zutphen heeft donderdagmiddag een kleine brand gewoed. De buurman bluste het vuur.

Op het balkon van een woning op de derde etage was rond kwart over een door een onbekende oorzaak brand ontstaan. Een paar zakken met afval en een plastic kratje gingen in vlammen op. De bewoners waren op het moment van de brand niet thuis. Een buurman bluste het vuur met een emmer water. De schade bleef daardoor beperkt. De gewaarschuwde brandweer, die met een bluswagen en een hoogwerker uitrukte, bluste de brand na met een tweede emmer water.