Brand in woning door kortsluiting

Geplaatst op 24 november 2010 21:06 uur | Laatst bijgewerkt op 24 november 2010 21:06

BRUMMEN – In een woning aan de Thorbeckestraat in Brummen heeft woensdagavond kort tijd een kleine brand gewoed. Er raakte niemand gewond.

De brandweer werd even na 18.00 uur geroepen voor een woningbrand. Bij aankomst bleek het vuur, dat was ontstaan in de gang van de woning, inmiddels al gedoofd. De geschrokken bewoners konden na een korte inspectie door de brandweer hun woning weer betrekken.

De oorzaak van de brand was kortsluiting. De schade bleef beperkt.