Keukenbrandje in Gorssel snel geblust

Geplaatst op 17 december 2011, om 13:55 uur


GORSSEL
– In een woning aan de Dommerholtsweg in Gorssel heeft vrijdagavond een kleine brand gewoed. Niemand raakte gewond.

De brand werd kort na half negen ontdekt. Een pan met vet op het fornuis in de keuken was in brand gevlogen. Ook de afzuigkap had vlam gevat. De bewoners waarschuwden de brandweer en gingen het vuur met een poederblusser te lijf. De brandweer constateerde dat de poederblusser goed zijn werk had gedaan.

De keuken liep forse schade op.