Keukenbrand Rheden snel onder controle

Geplaatst op 20 januari 2012, om 19:22 uur

RHEDEN – In de keuken van een woning aan de G.W.F. Thomassenweg in Rheden heeft vrijdag aan het eind van de middag korte tijd brand gewoed. De bewoner is voor controle per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

De brand werd rond tien over half vijf gemeld. In de keuken was, vermoedelijke tijdens het koken, brand ontstaan. De toegesnelde brandweer had het vuur snel onder controle. Er was sprake van grote rookontwikkeling. Een ambulance kwam ter plaatse omdat de bewoner gewond was geraakt, volgens buurtbewoners aan zijn hand. Voor controle heeft ambulancepersoneel hem meegenomen naar het ziekenhuis in Arnhem.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

De seniorenwoning heeft zoveel rook- en roetschade opgelopen dat deze tijdelijk onbewoonbaar is. Over de precieze oorzaak van de brand is nog niets bekend.

Foto’s: Roland Heitink/HeitinkMedia