Bewoners pand uit vanwege keukenbrand in Arnhem

Bewoners pand uit vanwege keukenbrand in Arnhem

Geplaatst op 16 april 2017 06:47 uur | Laatst bijgewerkt op 16 april 2017 06:47

ARNHEM – Enkele bewoners van een pand aan de Graslaan in Arnhem moesten zondagochtend vroeg hun bed uit vanwege een keukenbrand op de bovenverdieping.

De brand werd even voor 6.00 uur gemeld bij de brandweer. Eén van de bewoners was bezig in de keuken tot er een brand ontstond. Hij wist het vuur zelf te blussen, maar de brandweer is met spoed ter plaatse gekomen voor nacontrole. Ook hebben ze het pand geventileerd, waarna de mensen weer naar binnen mochten.

Niemand raakte gewond bij de brand. Wel is er schade ontstaan, waar stichting salvage voor ter plaatse komt.