Artikel

Sigaret veroorzaakt brand in bank in Arnhemse flat

Geplaatst op 26 maart 2020 20:00 | Laatst bijgewerkt op 26 maart 2020 20:00

ARNHEM – Een sigarettenpeuk was de oorzaak dat er op een balkon op het Brandenburgseplein in Arnhem een bankstel in brand vloog.

Vermoedelijk is de sigaret van een bovengelegen balkon naar beneden gegooid en op de bank terecht gekomen die op het balkon stond. De smeulende resten van de bank zijn naar beneden gegooid en daar geblust door de brandweer. Niemand raakte gewond.

Een raam is door de hitte gesprongen en waardoor het balkon en de woning roetschade opliepen.

foto’s: Timo Bouman / Persbureau Heitink

Voor het laatste nieuws uit de regio volg je ons op Facebook en Instagram