Vergeten theepot op vuur veroorzaakt keukenbrand in Zutphen

Geplaatst op 23 mei 2024, om 18:49 uur

ZUTPHEN – Donderdagavond ontstond er brand in een theepot op het vuur in een appartement op de hoogste etage van een flat met 9 woonlagen aan de Beethovenstraat in Zutphen.

De brandweer werd rond 18.15 uur gealarmeerd en forceerde de deur om binnen te komen. Eenmaal binnen bleek de brand te zijn veroorzaakt door een theepot op het vuur. Voor zover bekend raakte niemand gewond, de bewoner was niet thuis.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

De schade in het appartement is beperkt gebleven.

Foto’s: Persbureau Heitink