Motorrijder overleden bij eenzijdig ongeval

GROENLO – Bij een ernstig verkeersongeval op de Winterswijkseweg (N319) bij Groenlo is zondagavond een motorrijder om het leven gekomen. De motorrijder verloor door onbekende oorzaak de macht over het stuur, aldus de Gelderlander.

Rond 21.15 uur kwam de melding van het ongeval binnen. Meerdere hulpdiensten, waaronder twee ambulances, de brandweer en een traumahelikopter, kwamen met spoed ter plaatse. Hulpverleners hebben de motorrijder nog gereanimeerd, maar alle hulp mocht niet meer baten. Het slachtoffer overleed ter plaatse aan de verwondingen.

De politie heeft de N319 tussen Groenlo en Winterswijk volledig afgesloten. De Verkeersongevallenanalyse (VOA) doet onderzoek naar de toedracht van het ongeval. De weg blijft naar verwachting nog geruime tijd afgesloten voor onderzoek.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com