Automobilist onwel en botst tegen vangrail
DIDAM –Op de Bivankweg in Didam is een automobilist onwel geworden en rechtdoor gereden tegen een vangrail nadat de bestuurder vanaf de afrit van de A18 kwam. Door de aanrijding liep de auto slechts minimale schade op.
Het incident vond plaats ter hoogte van de afrit van de A18. Ambulancepersoneel heeft de bestuurder met een brancard naar de ambulance gebracht. Vervolgens is de persoon voor verdere controle overgebracht naar het ziekenhuis.
De auto is daarna snel verplaatst, zodat het verkeer vanuit Didam richting Beek, gemeente Montferland, weer kon doorstromen. Het verkeer ondervond nog korte tijd hinder door het incident.
U kunt ons voortaan ook volgen via Whatsapp!Β https://whatsapp.gelrenieuws.nl
Foto’s: Roland Heitink/Persbureau Heitink

