DHL-busje en auto botsen
APELDOORN – Op de Lange Amerikaweg in Apeldoorn zijn donderdagmiddag een DHL-bestelbus en een personenauto met elkaar in botsing gekomen. Het ongeval gebeurde rond 17.05 uur ter hoogte van de McDonald’s.
Bij het ongeval raakte niemand gewond. Een collega van de bezorger kwam met een andere bestelbus naar de locatie om de pakketten over te laden.
Door het ongeval was de weg tijdelijk afgesloten. Beide voertuigen worden door een bergingsbedrijf afgesleept. Over de oorzaak van de aanrijding is nog niets bekend.
U kunt ons voortaan ook volgen via Whatsapp!Β https://whatsapp.gelrenieuws.nl
Foto’s: Persbureau Heitink

