Artikel

Smeulbrand bij meubelwinkel in Huissen

Geplaatst op 27 augustus 2019 17:18 | Laatst bijgewerkt op 27 augustus 2019 17:25

HUISSEN – Dinsdagmiddag is de brandweer van Bemmel uitgerukt voor een brandmelding in de woonwinkel Pronto aan de Nijverheidstraat in Huissen.

Ter plaatse bleek er kortsluiting was ontstaan in een lamphouder waarbij rookontwikkeling ontstond. Het personeel heeft de winkel direct ontruimd, er waren ongeveer 10 personen aanwezig.

De brandweer heeft het armatuur gecontroleerd, maar hoefde niet te blussen. De smeulende brand is vanzelf gestopt. De brandweer heeft het winkelgedeelte nog gecontroleerd en later weer vrijgegeven voor het personeel en klanten.