Brand in bijkeuken woning Leuvenheim

Geplaatst op 8 juni 2010 15:21 uur | Laatst bijgewerkt op 8 juni 2010 15:23

LEUVENHEIM – In een woning aan de Eendrachtweg in Leuvenheim heeft dinsdagmiddag brand gewoed. Niemand raakte gewond.

Volgens de brandweer was in de bijkeuken van de woning brand ontstaan bij de vaatwasser. Op het moment van de brand was er niemand thuis. Nog voordat de spuitgasten arriveerden had een buurvrouw het vuur met de tuinslang al gedoofd. De brandweer ventileerde de woning en sloot de stroom af. Stichting Salvage werd ingeschakeld voor de afhandeling van de schade. De oorzaak is vermoedelijk kortsluiting.