Wijk Borculo zonder stroom na brand in meterkast

Geplaatst op 13 februari 2010, om 19:20 uur

BORCULO – In  een groot gedeelte van een woonwijk in Borculo is zaterdag de stroom tijdelijk uitgevallen. De storing werd veroorzaak door een brand in een meterkast van een woning aan de Patronaatstraat.

De brand in de meterkast van de woning werd rond kwart voor zes bij de brandweer gemeld. De brandweer was snel ter plaats. De bewoners en de buren hadden zelf hun woningen al verlaten. Twee huisdieren konden door de brandweer in veiligheid worden gebracht. Het vuur was snel geblust. Door de brand was ook een gaslek ontstaan. Nadat het gas was afgesloten was het gevaar geweken. De woning liep forse schade op.

VIDEOBLASTER.showTag('ndm_gelrenieuws_videoblaster');

Het energiebedrijf doet er alles aan om de storing zo snel mogelijk te verhelpen.